Szanowani Państwo, Drodzy Mieszkańcy!
W związku z przygotowaniami Urzędu Gminy w Załuskach do wdrożenia systemu wypłat świadczeń dla rodziny wynikających z przyjętego przez Rząd Rzeczypospolitej Programu 500 +, w trosce o zapewnienie mieszkańcom właściwej obsługi i zapewnienia pomocy w skorzystaniu z tego programu, Wójt Gminy Załuski Pan Romuald Woźniak podjął decyzję dotyczącą zmian organizacyjnych dotyczących przydziału pomieszczeń dla zespołu zajmującego się obsługą programu 500+.
Z dniem 1 kwietnia br., obsługa i przyjmowanie wniosków mieszkańców w związku z realizacją programu 500+ odbywać się będzie w pomieszczeniach zajmowanych do tej pory przez Radnych Rady Gminy Załuski. Uznano bowiem, że jest to najbardziej optymalne miejsce w budynku Urzędu (przy wejściu do urzędu, w sąsiedztwie pomieszczeń Sekretarz i V-ce Wójta Gminy oraz biura podawczego).
Biurze Rady Gminy oraz Radnym Rady Gminy przydzielono pomieszczenie na I piętrze budynku Urzędu (dawniej sala ślubów).