Wójt Gminy Załuski,pragnąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i pomóc w uzyskaniu pomocy finansowej na działania związane z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych
apeluje
do wszystkich właścicieli, zarządców, użytkowników obiektów i miejsc eksploatacji o składanie informacji o posiadaniu takich wyrobów do Urzędu Gminy Załuski w terminie do 25 kwietnia 2008r.
Odpowiednie druki dostępne są w Wydziale Rozwoju i Promocji Gminy (pokój nr 20), na stronie www.zaluski.iap.pl (poniżej do pobrania) oraz u Sołtysów poszczególnych miejscowości. Szczegółowych informacji udziela inspektor ds. ochrony środowiska pod numerem telefonu (23) 66 19 289.
Powyższe działanie pozwoli na zinwentaryzowanie wszystkich wyrobów azbestowych, opracowanie programu usuwania azbestu i pozyskanie środków zewnętrznych.
Osoby, które nie złożą powyższych informacji w podanym terminie nie zostaną uwzględnione w gminnym programie usuwania azbestu i w konsekwencji nie będą mogły ubiegać się o refundację kosztów poniesionych na działanie związane z prawidłowym zagospodarowaniem wyrobów azbestowych.